De ce să alegi specializarea Management?

10014621_633829010005112_1015030467_nAlegerea unei facultăți a devenit un subiect atât de complex și controversat, încât este deseori considerat factorul deciziv pentru reușita sau eșecul în carieră. Se pare că facultățile, mai nou, trebuie să facă “toată treaba”, cu alte cuvinte să asigure angajabilitatea absolvenților (100% dacă se poate). Orice proaspăt absolvent de liceu își va pune întrebarea: “Dacă aleg specializarea x, unde voi putea lucra apoi?” Și încercând cu disperare să găsească un răspuns satisfăcător, trece peste un aspect esențial, care e mai presus de orice specializare.

Indiferent de ceea ce alegem să studiem, viitorul ni-l asigurăm studiind cu cap; fiecare student e responsabil de modul în care asimilează aspectele teoretice și practice din facultate pentru a putea avea perspective reale de viitor.

La Facultatea de Management SNSPA, studenții profită de oportunități și dobândesc abilitățile și cunoștințele esențiale, câștigând experiența necesară în cei 3 ani de studiu, iar absolvenții demonstrează faptul că resursele acumulate în facultate îi ajută să obțină locurile de muncă dorite și să dezvolte afaceri de succes.

De ce să fii student la Management? Iată care sunt performanțele absolvenților Facultății de Management din primele două promoții:

Rata de angajabilitate80%, dintre care 54% sunt angajați full-time;

Angajabilitate pe durata studiilor de licență: aproximativ 50% dintre absolvenții noștri au fost angajați încă din ultimii doi ani de studii;

Domenii în care activează absolvenții noștri: management, management de proiect, bancar, marketing, customer&trade Marketing, brand management, managementul resurselor umane, vânzări, business tourism management, product development, marketing și cercetare de piață, telecomunicații, marketing și producție publicitară,  organizare evenimente în domeniul financiar, mass-media business, asigurări, servicii;

Aproximativ 40% dintre absolvenții noștri care lucrează au funcții de conducere sau coordonează echipe de lucru;

Angajatorii absolvenților noștri: BCR, ING, Alpha Bank, JTI, Uniqua Asigurări, Vodafone, Catalyst Solutions, Daedalus, Etihad Airways, Tymbark, Romaqua Asigurări, ASBIS, New Concept American Express, Național TV;

Aproximativ 6% dintre absolvenții noștri au dezvoltat propriile afaceri: Ruvix (clienți B2C și B2B: Fratelli, Cafe Deko), Top Global Solutions (cu dezvoltarea aplicației cloud TopChecks care semnalează în timp real prin email și sms incidentele financiare sau juridice noi), Electronic Tudor Invest,  GSM Solutions; Riche, Di.Sign (afaceri dezvoltate din timpul facultății de absolvenții celei de-a treia promoții);

60% dintre absolvenții primelor două promoții au fost admiși la programe masterale la facultăți de stat în România și străinătate imediat după terminarea facultății;

Mai mult de jumătate au fost admiși pe locurile de la buget la programe de masterat;

Cei mai mulţi dintre absolvenţii noştri urmează studii de masterat în următoarele domenii: management, comunicare în afaceri, managementul proiectelor, managementul resurselor umane şi cercetare în marketing.

Cei mai mulți dintre absolvenții Facultății de Management au declarat că utilizează în mare măsură cunoștințele dobândite în facultate la locul de muncă pe care îl dețin în prezent.

*Rezultatele prezentate au fost obținute pe baza unei cercetări realizate cu privire la inserția pe piața muncii și dezvoltarea educațională a absolvenților noștri. Chestionarul a fost aplicat la începutul anului 2014 pe primele două promoții de absolvenți.

 

Acum că ai aflat de ce merită să alegi această specializare, află ce trebuie să faci ca să devii student la Facultatea de Management SNSPA, accesând site-ul oficial:

http://facultateademanagement.ro/admitere-2014/

Denisa Raita